Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 12:38:32 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/02664 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Roosivälja tee 1, Harju 
maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Roosivälja tee 1, Harju maakond, Rae 
vald, Soodevahe küla, Roosivälja tee 1, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, Kasemetsa // Laanemetsa tee // Roosivälja tee // Suur-Sõjamäe tn 60, 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Roosivälja tee 1, Harju maakond, 
Rae vald, Soodevahe küla, Roosivälja tee 1 (Roosivälja tee 1 Lao- ja 
ärihoone, Päikesepark katusel, Kinnistu gaasitorustik, Tee, kergliiklustee, 
Kinnistu elektriautode juhtmetaristu ja laadimispunkt, Kinnistu tuletõrje 
veevõtukoht) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27308548>  (menetlus nr: 
478111), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister